sâmbătă, 14 decembrie 2013

Greseli in campaniile pe social media












Când se vorbeşte de social media, cei mai mulţi se gândesc la facebook, twitter, google+ şi cam atât.

Dar în lume există peste 200 de canale de social media, fapt ce face imposibil ca o persoană sau o companie să aibă cont şi să fie activ pe fiecare dintre ele. Cel mai bine este să fie folosite doar 3-4 canale de comunicare.

Cea mai mare greşeală pe care o fac cei care se ocupă de imaginea companiilor în social media este cea de a transmite acelaşi mesaj pe toate canalele de comunicare.

Pe fiecare canal de social media publicul aşteaptă alte lucruri, de exemplu pe twitter publicul aşteaptă mesaje cât mai scurte şi cât mai clare, iar pe pinterest aşteaptă poze, pur şi simplu nu poţi să îţi faci reclamă pe twitter prin poze şi pe pinterest prin text.

O altă mare greşeală este atunci când o companie alege să îşi ignore publicul, sau în cazul evenimentelor pe baza de invitaţie făcute publice, alegerea participanţilor nu este transparentă.

„What goes around, comes around”

Atunci când vorbim despre campanii de branding pe social media, cei care se ocupă de acestea nu trebuie să uite că fără public nu poate există un brand.


Ca un brand să se menţină, mesajele transmise trebuie să nu fie contradictorii, conținutul trebuie să fie unul de calitate și interacțiunea cu publicul să fie una dintre principalele preocupari ale celor care administrează paginile de social media.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu