Când se vorbeşte de social media, cei mai mulţi se gândesc
la facebook, twitter, google+ şi cam atât.
Dar în lume există peste 200 de canale de social media, fapt
ce face imposibil ca o persoană sau o companie să aibă cont şi să fie activ pe
fiecare dintre ele. Cel mai bine este să fie folosite doar 3-4 canale de
comunicare.
Cea mai mare greşeală pe care o fac cei care se ocupă de
imaginea companiilor în social media este cea de a transmite acelaşi mesaj pe
toate canalele de comunicare.
Pe fiecare canal de social media publicul aşteaptă alte
lucruri, de exemplu pe twitter publicul aşteaptă mesaje cât mai scurte şi cât
mai clare, iar pe pinterest aşteaptă poze, pur şi simplu nu poţi să îţi faci
reclamă pe twitter prin poze şi pe pinterest prin text.
O altă mare greşeală este atunci când o companie alege să
îşi ignore publicul, sau în cazul evenimentelor pe baza de invitaţie făcute
publice, alegerea participanţilor nu este transparentă.
„What goes around, comes around”
Atunci când vorbim despre campanii de branding pe social
media, cei care se ocupă de acestea nu trebuie să uite că fără public nu poate
există un brand.
Ca un brand să se menţină, mesajele transmise trebuie să
nu fie contradictorii, conținutul trebuie să fie unul de calitate și interacțiunea cu publicul să fie una dintre principalele preocupari ale celor care administrează paginile de social media.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu