joi, 5 decembrie 2013

Ghita la SNSPA




La cursul de publicitate de Marţi susţinut de domnul profesor Dan Petre am avut parte de o surpriză plăcută și de vizita unui om foarte tare.

Fericirea ar fi fost mult mai mare dacă îl vedeam şi pe Ghiţă live, dar l-am avut ca invitat pe unul dintre oamenii care se află în spatele acestei campanii, Sebastian Olar (copywriter la McCann).

Ghiţă este primul cioban care apare pe reţelele sociale, până în acest moment pagina sa a strâns 456 de mii de like-uri.


Am rămas uimit de faptul că multe dintre postările de pe această pagină sunt scrise şi gândite chiar de Ghiţă.

Gândită că un reality show în pauză de publicitate, campania celor de la McCann se află la limita dintre acestea două şi se bucură de o mare susţinere din partea fanilor de pe facebook, mai ales că acum poţi să te înscrii pe pagină lui Ghiţă şi să petreci un weekend la Jina.

Pe parcursul discursului am avut ocazia să îl auzim pe Ghiţă live prin intermediul unei discuţii telefonice în care ne-a mărturisit că în curând vrea să îşi deschidă şi un magazin în Bucureşti.

De asemenea am aflat că doar la filmările clipurilor pentru această campanie s-au aflat în backstage peste 100 de persoane. Vecinii lui Ghiţă s-au speriat puţin când au văzut atâţia oameni în satul lor, dar s-au obişnuit cu ideea după ce au aflat că de acum în satul lor locuieşte o vedetă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu