duminică, 16 noiembrie 2014

Cum arată facebook-ul după ce Ponta îl declară pe Iohannis învingător.



1. ”Ponta iese sa miaune. ”

2. ”Rares Bogdan: "Ghita Tv (Romania Tv) a anuntat ca domnul Klaus Iohannis este castigator.”

3. ”Ceaușescu n-a murit
Este Ponta travestit !”

4. ” Melescanu despre usile inchise in nas romanilor din diaspora: Meleşcanu: "Dacă veneau mai devreme puteau să voteze"”

5. ” Unde a disparut Victor Viorel - tele premierul? L-a vazut careva?‪#‎dacianadragosteamea

6. ” Se merge spre Universitate. Sunt vreo 3000 de oameni. Sau mai multi.”

7. ” Suntem la Victoriei, piata e plina.”

8. ” Sunt în Piața Victoriei, e superatmosferă! Așa cum stă bine unei victorii muncite.”

9. ” Ministrul Melescanu n-a putut vota la Paris pentru ca alegerile au fost prost organizate:))))”

10. ”Bai, recunosc, eu nu ma prind pana la urma cine il voteaza pe Ponta.

Nu's carcotas acum, doar ca toata lumea pe care o cunosc si cu care am vorbit despre vot mi-a spus ca voteaza Iohannis..

Deci... cine???”

11. ”Astă-seară ne-am ales cu-o țară.”

12. ” RTV sunt mai rau ca TVR-ul in 1990. Aia macar dezinformau profesionist, nu mințeau pe față. ‪#‎furtlavot

13. ” antena 1 a anunțat acum ca va prelua pt o perioada nedeterminata slujba de la trinitas. pt spălare de păcate și pt o minune. și pentru păzirea tuturor de dna. cel rău. se știe.”

14. ” La Bruxelles vor vota toți românii! Le-a spus consulul și i-a băgat pe toți în sediu. Brava!”

15. ” Il intreb pe verisorul meu de 5 anisori: "Cine vrei sa fie presedinte? Ponta sau Iohannis?" Raspunsul lui: (razand) "Ponta? Cine mai e si Ponta?"”

16. ” Bă, unde-i Ponta? E prima oară în viaţa mea când vreau să-i văd moaca, şi el nu apare.”

17. ” Niciodată nu am pus mai apăsat ștampila pe buletinul de vot, ca astăzi.
Doamne ajută!”

18. ” Băi, dacă aveți impresia că Antena 3 sunt nebuni, să vedeți ce delir e la Realitatea. Rareș Bogdan urlă isteric să nu mai fie primit în țară Meleșcanu, Alina Mungiu Pipidi nu-și poate ține în frâu accentul moldovenesc, Marinela Mititelu vrea să dea foc la Constituție iar Lavinia Șandru e cum o știm”

19. ” Dacă tăceai, preşedinte rămâneai.”

20. ” HEI, dle PONTA, N-AI MAI REUȘIT SA PLAGIEZI SI O GUVERNARE !”


*Dacă ești autorul acestor comentarii și dorești să te precizez ca sursă, dă-mi un mesaj aici.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu